Drugie śniadanie nie musi być nudne!

Perfekcyjność w każdym calu?

Jesteś Perfekcyjną Panią Domu? Codziennie pyszne śniadanie dla całej rodziny, kolorowe i apetycznie wyglądające drugie śniadanie, świeży obiad z dwóch dań każdego dnia i lekka kolacja? W międzyczasie znajdujesz też czas dla dzieci, oddajesz się kreatywnej zabawie, z uśmiechem przelecisz się po domu zbierając porozrzucane zabawki i ubrania, wycierając kurze, odkurzając i zmywając podłogi? Jeszcze zostaje czas dla siebie, czas na pracę i ciepłą kąpiel?
Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałaś twierdząco to SZCZERZE CI ZAZDROSZCZĘ - bo myślałam, że takie osoby nie istnieją! :)


Grunt to dobra organizacja!

Jeśli jednak czytając kręciłaś przecząco głową nie martw się, stanowimy znaczną większość w obecnych czasach :) Ciągle coś odbywa się kosztem czegoś: albo piękny i wysprzątany dom albo cały dzień na świeżym powietrzu, albo cały dzień poświęcony na pracę albo poświęcony na kreatywną zabawę z dziećmi. Oczywiście grunt to dobra organizacja, ale i pamiętanie by w całym tym chaosie znaleźć czas zdrowe, smaczne i przede wszystkim szybkie posiłki. Tym bardziej, że lato zbliża się wielkimi krokami, grube puchowe kurtki idą w zapomnienie, warto więc o siebie zadbać :)


3 pomysły na drugie śniadanie.

Przedstawiam Ci moje 3 top propozycje, które królują u mnie w domu. Zapewniam Cię, że przygotowanie każdego z nich zajmie Ci jedynie kilka minut, będzie pysznie, zdrowo i kolorowo :)

1. Koktajl bananowo-malinowy


Potrzebujesz:
- banana
- garść malin
- jogurt naturalny
- kilka listków mięty

Wrzucasz wszystko do wysokiego naczynia i blendujesz. Najlepiej smakuje schłodzone. Ale by nie tracić czasu możesz po prostu wcześniej włożyć owoce do lodówki i od razu po przyrządzeniu będzie idealne do skonsumowania :)


2. Muesli


Potrzebujesz:
- dowolny owoc/e (u mnie zwykle banany, kiwi, maliny albo borówki)
- jogurt
- muesli
- rodzynki
- żurawina
- płatki owsiane itp.

Tutaj masz spore pole do popisu, możesz komponować wedle swoich pomysłów i upodobań, wszystko zależy od tego co lubisz i masz w domu. Układaj produkty warstwami.


3. Wiosennka sałatka


Potrzebujesz:
- rukola
- roszponka
- pomidorki koktajlowe
- mozzarella
- prażone pestki słonecznika

Całość można delikatnie polać sosem musztardowym (oliwa, olej, musztarda, miód). Jest przepyszna!

Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Ci do gustu :) Jeśli Ty również masz jakieś pyszne przepisy na drugie śniadanie to podziel się ze mną. Chętnie przetestuję na własnej rodzince :)

______________________________________________________________________________
Wpis powstał w ramach akcji "Zdrowy czwartek", którego pomysłodawczynią jest Agnieszka (mylifestyle.com.pl). Jeśli jesteś fanem/fanką zdrowego żywienia, chcesz się podzielić swoimi przepisami kulinarnymi lub chcesz się wypowiedzieć na wszelkie tematy związane ze zdrowiem zmykaj na jej bloga, przeczytaj o akcji i dołącz do Nas :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz. Za każdym razem czuję się niezwykle doceniona :)

Copyright © 2016 Pewnamama , Blogger